juli 07, 2012

Fringe bag





Ebay er et stort rodet univers! Det er sjovt, som det rummer af forskellige sælgere, der sælger præcis de samme varer i forskellige prisklasser. Sommetider kan man også afsløre en sælger i at have den samme vare i samtlige annoncer, men i forskellige priser. Derfor kan det godt være en god idé at søge på varen, for man kan OFTE få den endnu billigere! Det skete bl.a. med denne charmerende taske, som jeg først havde fundet omkring 9,50 $ til pludselig at finde den til 5,33 $ = 32,50 kroner inkl. fragt. 

Men hold op, hvor er den fin. Og hvor kan frynser gøre MEGET ved en enkel sort taske. Hvis jeg en dag bliver ejer af tasken, vil jeg nok skifte remmen ud med en anden, så det bliver muligt både at bruge den som clutch og taske.

4 kommentarer:

  1. Frynser, nitter, og des lige... LOVE IT!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker virkelig din blog! Altid lækre tips :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at høre - og dejligt du kan bruge dem! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...