november 06, 2012

End Of Watch

Min uge er rigtig skudt i gang med en opgave, der skal vurdere, hvorvidt jeg skal til eksamen eller ej. Det er altså en præ-eksamen, hvilket gør disse dage liiidt stressende. Derfor har jeg hermed besluttet mig for at tage en god ven i hånden og tage i biografen i weekenden for at fejre, at NU er den opgave afleveret, og så er der ikke mere, som jeg kan gøre! ;) Jeg har kigget lidt på denne film "End Of Watch", som efter sigende skulle være årets mest nervepirrerende action-drama.

Filmen er en dramatisk beretning med temaer såsom familie, venskab, kærlighed og mod. Man følger to mænd i deres arbejde som politibetjente, hvis arbejdsområde er Los Angeles' mest voldelige og kriminelle gader, hvor deres liv konstant er på spil. Se traileren og giv jeres mening til kende. For de interesserede vil jeg snart udlodde to biografbilletter :)

6 kommentarer:

  1. Jeg så traileren i biografen den anden dag, og End of Watch ser bare så god ud!

    SvarSlet
  2. Den må jeg bare se! Den ser super god ud! - Og forresten tillykke med at du blev færdig med opgaven! :-)
    Knus Julie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, synes også det er lidt sejt, at man hylder de amerikanske politibetjente samtidigt. Og tusind tak! ;)

      Slet
  3. Dejligt du blev færdig med opgaven (;
    traileren ser rigtig god ud !


    / / Stephanie
    http://www.fashionBySterup.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jaaaaa, er selv glad og lettet nu :) Ja, det gør den.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...